Det var det

ett tag sen när jag bloggade här. Det har varit upp och ner.. lycklig och olycligt..  Ja hur det ska vara. Men annars är det allt okej.. Ni då? Bra hoppas jag iallafall att ni gör det.

Senaste nån gång under hösten fick jag att Jag skulle med på rfsu läger men jag avstår pga från oss är det få medlemmar s
om anmälde så det blev inget. Tror att det skulle vara kul iallafall.

Idag anmälde jag som HIV informatör på RFSL örebro och snart ska genomgå ett snabbutbildning. som ska gå runt på vår stad gymnasieskolor och informera.  Blir iallafall kul..  tre dagar blir det men olika datum.. *check*

Snart är det juletider och det blir ju så stressigt. urk.. inte så värst kul..  inte för mig. inte speciellt

Ett ordspråk från mig:
"När man är ung son du, ör det enkelt,.Man, kvinna, under, över..Sex är som ett bred och stort smörgåsbord och när man är en tjockis med en gaffel. Det blir när man är äldre blir det svårare att få tag i en gaffel."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0