Inget speciellt

 Idag har jag inte något speciellt att säga om idag.. eftersom min hjärnkapicitet är ju trög och är lite trött för att funka idag ;) ;Men jag försöker gott som jag kan.

 Nu kom Jag på en sak! Ville bara tipsa er ett bra film som har inspierat mycket för mig och mitt liv som bisexuell och gjorde mig mycket inreessant som jag såg för några månader sedan..

Kärlekens språk heter den filmen och där i filmen medverkar Regina Lund..




Kärlekens språk (även Kärlekens språk 2000) är en svensk sexualupplysningsfilm från 2004 i regi av Anders Lennberg. Källa från wikipedia.

Den filmen är mycket  sexinnehåll och mycket  lärorik och den passar bra som sexundervisnings material tycker jag.. Passar bra till högstadiet och gymnasiet. Det handlar om att i  Under filmens gång blandas informationsscener med historier om olika människor, allt från två homosexuella tjejer som finner varandra och en av deras farfar som har potensproblem, till tjejer som är på audition för att medverka i en reklamfilm för akut-p-piller. Filmen innehåller ett flertal explicita sexscener. Som Stella Måne spelas av Regina Lund har egen sex program som  programledare.

  Betyg: 3,5

Kommentarer
Postat av: Dennis

Hehe.. Jaa...

Dom är bra filmer..

2009-07-08 @ 19:01:05
URL: http://www.dennislindell.blogg.se.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0